4 april - Jankdag

4 april 2018 - Msida, Malta

Vanochtend was de bus weer te laat, dus we waren 10 minuten te laat op stage. Gelukkig maken ze er nooit een probleem van, zij weten ook hoe de bussen hier zijn.

Ik stond vandaag op de groep met Tamara met de kleine kinderen. Er is sinds gisteren een nieuw kindje, ze vind het erg lastig om te wennen en huilt/krijst veel. Het duurde de hele dag. De andere kinderen gaan dan ook allemaal huilen, ik kreeg er gewoon hoofdpijn van. De dag duurt op die manier erg lang.

Tegen 14:00 was er niet veel meer te doen. We hebben op de bank gezeten met de kinderen en daarna hebben we vlinders geknipt. Ik was ontzettend moe en viel bijna in slaap.

Om 15:30 mochten we naar huis en hebben we pizza gegeten, ik was zo ontzettend moe van deze dag dat ik geen zin meer had om te koken, dus had Rox voorgesteld om pizza te eten. Ik word altijd emotioneel als ik moe ben en ik door de dag heen gefrustreerd ben, dus ik kreeg heimwee, ik wilde heel graag mijn ouders even zien of spreken. Later op de avond heb ik pas contact kunnen krijgen met ze.Eerst heb ik gezellig met Shanaya bijgepraat, heel gezellig. Daarna heb ik met papa video gebeld. Ik had hem al 3 weken niet meer gezien, dus ik moest een beetje huilen. Ik heb het huis laten zien en we hebben gezellig bijgepraat. Daarna heb ik nog met mama gebeld.

Samen met Rox heb ik film gekeken en we zijn daarna naar bed gegaan. Nu ga ik slapen want ik ben ontzettend moe.