10 - 14 april - Een update

14 april 2018 - Msida, Malta

Even een update na mijn laatste blog. Ik had deze week niet zo veel zin om een blog te maken, maar het gaat best goed met me. Ik schrijf nu even een overzicht van de rest van de week, vanaf morgen ga ik weer proberen elke dag een blog te schrijven.

10 april

Ik heb deze dag de medicijnen nog geslikt, ik had die nacht ontzettend lekker geslapen dus voelde me al uitgerust, op advies heb ik de medicijnen nog wel geslikt. Maar ik heb er maar twee geslikt omdat ik bang was dat ik niet meer zou kunnen slapen zonder. Die middag heb ik besloten dat ik de volgende dag ze niet meer zou slikken. Op stage hebben we tijd gekregen om aan onze tentamenopdracht te werken, we hebben hem afgekregen en de zelfde avond nog opgestuurd, dus dat luchtte al een heel eind op. Ik voelde me niet mezelf met die medicijnen, ik voelde me lamlendig en zonder emoties. Ik voelde niet als ik gestrest was, maar ik voelde ook geen blije emoties.

11 april

Vandaag was de eerste dag dat ik geen medicijnen meer in nam. Ik had met mijn moeder afgesproken dat ik ze weer in zou nemen als ik weer pijn op mijn borst kreeg. Gelukkig is dat niet gebeurt en heb ik de hele dag geen medicijnen ingenomen. Ik merkte aan het einde van de dag toen we boodschappen aan het doen waren dat de energie die gisteren was verdoofd eruit kwam, ik was weer vrolijk en gek aan het doen. Een hele geruststelling voor mij, ik ken mezelf niet als ik niet lekker gek kan doen. Toen we thuis kwamen heeft Roxanne mijn matje geknipt en mijn oren vrij geknipt. Heel spannend, maar ik vertrouwde haar wel. Het is er gelukkig normaal uitgekomen en het zit weer netjes.

12 april

Deze week hebben we afgesproken dat ik bij Leanne op de groep blijf en Rox bij Tamara, Rox voelt zich niet op haar gemak bij Leanne en ik heb daar geen last van dus dat is goed geregeld. We beginnen wel steeds meer te merken dat Tamara weinig ervaring heeft en het allemaal niet zo goed snapt. Ik praatte met haar, op een gegeven moment draait ze zich om, ik stelde nog een vraag en ze reageerde gewoon niet. Een beetje vreemd.

13 april

Vandaag moesten we om 10:00 beginnen en tot 16:30, dit zijn mijn favoriete dagen. We komen na de drukte binnen en blijven tot later met weinig kinderen en dan mogen we vrij spelen met de kinderen. Rita helpt veel met de groep van Leanne, ik vind het soms wel een beetje lastig, omdat Leanne en Rita dan veel in het Maltees praten. Op een gegeven moment moest Leanne even weg, ik weet nog steeds niet waarom, dat heeft ze niet gezegd. Maar toen zei Rita tegen de kinderen: 'Jullie moeten Engels praten, anders snapt Rhodé het niet'. Daarna gaat ze gewoon weer in het Maltees tegen de kinderen praten.

We hebben na dat de meeste kinderen opgehaald zijn met de kinderen buiten gespeeld, het was lekker warm en ik vind het leuk om met een klein groepje kinderen te spelen. We zijn nog naar de Lidl geweest om een paar kleine boodschapjes. We hebben een soort van rijst-kipkerrie-omelet gegeten. Ik vond het wel lekker. We hebben lekker serie gekeken, want sinds deze maand kunnen we ook Videoland kijken in Malta. Dus ik kijk de afleveringen terug die ik gemist heb.

14 april

Vandaag ben ik om 10:00 wakker gemaakt door Rox. Ik heb heerlijk geslapen. We gaan vandaag naar het strand. Ik hoop dat het weer een beetje mee werkt want het heeft vannacht veel gewaaid en het is niet heel erg warm. Vanavond gaan we weer uit. Morgen vertel ik meer over hoe de dag is verlopen.

1. O&O:
    14 april 2018
    Fijn dat het weer goed gaat met je. Geniet van je vrije dagen. Liefs O&O
  2. Astrid Boot:
    20 april 2018
    Wanneer ga je weer schrijven? Ik geniet daar altijd zo van!
  3. Daniële Bosma:
    22 april 2018
    Inderdaad, ik mis het ook. Wanneer?
  4. O&O:
    22 april 2018
    Wanneer horen we weer wat van je.