7 april - Dagje strand

7 april 2018 - Msida, Malta

Vandaag hebben we lekker vrij! We hebben gisteren besloten dat we met zijn vieren naar het strand gaan. Om 11:00 wilden we weg gaan, uiteindelijk is het 11:30 geworden. Dus we waren om 12:00 op het strand. Ik ben 3 keer het water ingegaan en het was wel erg koud, maar ook lekker.

Om 13:00 zijn we naar een strandtent gegaan en ik heb pizza op en een cocktail, natuurlijk. Het was erg lekker, daarna hebben we nog tot 16:00 op het strand gelegen, want ik had bedacht dat het leuk was om te barbecueën een keer, en toen hebben we besloten dat we dat morgen zouden doen.

Zee Lunch Lekker eten met zijn vieren Strand sint Julians

Dus om 16:00 zijn we naar de winkel gegaan om boodschappen te halen voor de barbecue. Ook hebben we een wegwerp barbecue gekocht.

Daarna zijn we naar huis gegaan, ik heb soep gegeten omdat ik nog vol zat van de pizza. We hebben de film afgekeken. En zijn daarna uit gegaan. We hebben Sisha gedaan en zijn daarna naar de Mac gegaan, Julia en Suzan zijn naar huis gegaan, met Rox ben ik nog naar een club gegaan. Na een paar uur zijn we naar huis gegaan en hebben we thee gedronken in bed. Daarna zijn we gaan slapen.

Shisha