8 april - BBQ op het strand

8 april 2018 - Msida, Malta

Ik werd vandaag door Rox wakker gemaakt op 12:00, dus ik heb even bij kunnen slapen. We zijn even naar de stad gegaan en hebben daar een ijsje gegeten. Daarna zijn we weer naar huis gegaan. Hebben de dingen voorbereid voor de barbecue en zijn toen met de bus naar sint Julians gegaan, waar we gisteren ook op het strand waren geweest. Daar was Julia ook, zij moest werken vandaag.

Het aansteken van de barbecue was een heel gedoe. Er zat een blaadje bij wat als aanmaak moest worden gebruikt maar dat was zo opgebrand en uitgewaaid door de wind, want het waaide hard. Na een kwartier lopen pielen met lucifers die elke keer uitgingen hebben Julia en Roxanne aanstekers gekocht. Daarmee heb ik hem aangekregen en met een papieren bordje ertussen aangehouden. We stonden met zijn vieren de wind tegen te houden maar na een kwartier waren alle kooltjes grijs en waren de vlammen weg. Dus toen hebben we de eerste worstjes erop gelegd en die waren gelijk goed gelukt.

Proberen de wind tegen te houden Lekkere salade BBQBBQ aanmaken Lekker eten Even vlees draaien

Nu zitten we weer thuis en zijn lekker aan het ontspannen.