6 april - Betere stage dag

6 april 2018 - Msida, Malta

Vandaag moesten we om 10:00 beginnen, want we moesten tot 16:30 stage lopen. Dit keer kwamen we wel op tijd want de bus kwam wel op tijd. Ik stond op de groep met Tamara. Met de kinderen hebben we bloemen geverfd. Daarna hebben we gegeten en hebben de kinderen gegeten.

Na het eten heb ik nog gezeten aan het project van het busy board. Ik heb daarna met Leanne de craftroom opgeruimd. Ik heb de flessen verf netjes neergezet want ik kan er niet tegen als ze niet mooi op kleur stonden.

Verf op stage

Om 15:00 waren de meeste kinderen al weg en hebben  we nog wat geknipt voor de knutsel van volgende week. Om 16:25 mochten we weg en dat kwam precies goed uit want dan haalde we precies de bus van 16:27 en waren we om 17:00 thuis.

We hebben aardappelen, speklapje en snijbonen gegeten, ik  had de aardappelen in de ochtend alvast geschild en de snijbonen gesneden. Dus dat was makkelijk en snel klaar en erg lekker.

Na het eten hebben we gezellig met Julia oude liedjes gezongen in de woonkamer. Toen kwam de kamergenoot van Julia ons vertellen dat het niet mogelijk was om muziek te luisteren want ze moest de volgende dag er vroeg uit. Dus we zijn in onze slaapkamer gaan zitten en hebben gedanst en gezongen.