2 april - Chinese massage

2 april 2018 - Msida, Malta

Vanochtend werd ik om 10:00 wakker. Gisteren was het te laat om nog een preek te luisteren, dus heb ik het vanochtend gedaan. De preek van gisteren. Daarna ben ik uit bed gegaan en heb ik ontbeten.

We wisten nog niet wat we wilden doen,  maar Rox had op internet een strand in de buurt gevonden. Dus daar gingen we naar toe. Om 11:30 vertrokken we richting sint Julians. Daar kwamen we erachter dat er geen strand was en het was eigenlijk ook niet zo heel warm. Dus we zeiden tegen elkaar, we gaan op zoek naar een massage. Dus we kwamen eerst bij een Chinese massage salon maar zij hadden pas een plekje voor ons om 14:00. Dus we hebben verder gezocht.

Toen kwamen we bij Angela Chinese massage. Het was een heel smal huis, dus we zijn naar binnen gegaan en hebben gekeken naar de prijzen. We hadden nog niet eens besloten maar er kwam een Chinees vrouwtje aan van ongeveer 1,50 meter. En ze nam ons eigenlijk gelijk mee en vroeg welke behandeling we zouden willen hebben. Toen we dat hadden gezegd werden we allebei in een aparte kamer geleid. We moesten onze bovenkleding  uit doen. Dus ik had alles uitgedaan en stond nog in mijn bh. Toen kwam ze weer binnen en zei ze die moet ook uit. Dus toen heb ik hem maar uit gedaan en ben gaan liggen op de massagetafel. Het lag niet zo heel lekker want er zat geen gat in de tafel en er lag een kussen op, dus ik lag met mijn nek wat hoger.

Chinese massage

Toen begon ze te masseren, het was lekker en ze deed het goed. Ze nam ook gelijk mijn armen mee. Na ongeveer 20 minuten moest ik mij omdraaien. Ook daar kwam geen handdoekje bij te pas. Lag ik daar met een bloot bovenlichaam op tafel, ik dacht even dat ik zo moest blijven liggen, maar toen kwam ze gelukkig wel met een handdoekje. Ze heeft mijn nek nog gemasseerd en daarna ook nog mijn armen, dat handdoekje ging heel subtiel opzij, niet dus. Lag ik daar weer half bloot. Ik moest er gewoon bijna om lachen. Maar het was wel heel lekker en ik voelde aan mijn rug dat het beter was.

We hebben afgerekend en zijn toen rond gaan lopen op zoek naar een plekje om te eten. We hebben een broodje gegeten en zijn nog een poos blijven zitten en hebben gezellig gepraat. We hebben daarna de rest van de middag rond gelopen, zijn nog een aantal winkels in geweest en rond 17:00 naar huis gegaan. Thuis gelijk de oven aangedaan want we eten vanavond preitaart. Hij was heel erg lekker.

Lekker broodje Zee

Na het eten hebben we even uitgebuikt en daarna hebben we sport oefeningen gedaan. We hebben besloten dat we gezonder gaan eten, we ontbijten, lunchen en dineren wel gezond maar dan 's avonds komen de chocolade en chips te voorschijn. Dus dat gaan we minderen. En we gaan sportoefeningen doen in de avond. Dus dat hebben we gedaan, we moeten weer erg wennen aan beweging.

Nu gaan we lekker ontspannen, morgen weer stage.   mm