27 maart - Het gaat de goede kant op

27 maart 2018 - Msida, Malta

Vandaag moesten we later beginnen, 10:00.  Dus we konden wat langer slapen. Om 08:00 ging de wekker.

De bus kwam een keer op tijd, dus we waren ongeveer 09:45 daar. We hebben nog even buiten gezeten en zijn tegen tienen naar binnen gegaan.

Ik moest vandaag Tamara helpen. De kinderen waren erg druk, ik heb geholpen met de activiteiten. Toen de kinderen weer op de bank zaten wilde ik er niet bij gaan zitten, want zodra ik ga zitten en naar  die tv kijk, kak ik in en heb ik er geen zin meer in. Dus vandaag ging ik het  anders proberen, mezelf bezig houden. Ik heb dus de afwas gedaan. Leanne merkte op dat ik het al een beetje door had hoe het allemaal hier ging en dat ze dat leuk vond om te zien. Toen de kinderen klaar waren met eten en ze weer tv gingen kijken heb ik gevraagd of ik iets kon doen. Ik heb de speelgoedkamer georganiseerd en een beetje  opgeruimd en een speelgoedwerkbank in elkaar gezet. Ik kreeg complimenten over mijn houding. Dus daar was ik ook wel blij mee, ik heb geen inkakmoment gehad, dus de dag  duurde niet zo lang, ook al moesten we tot 16:00. Toen ik klaar was met de ruimte, mocht ik gaan beginnen aan het voorbereiden van de knutsel. Roxanne heeft me hierbij geholpen, we moesten konijnen hoofdjes en lichaampjes overtrekken en uitknippen. Toen we daar klaar mee waren, was het 16:00. Dus voor mij was dit al een veel betere dag. Ik ben benieuwd  hoe het morgen gaat.

Ik heb kroten met spek gekookt, dit keer met echte speklappen. Het was lekker. Na het eten hebben we White Chicks afgekeken.  Ik heb nog gebeld met mijn vader en moeder. Toen zijn we begonnen in de film Chuck and Larry. Daarna zijn we lekker naar bed gegaan.

1. Astrid Boot:
    28 maart 2018
    Goed om te lezen! Ga zo door!
  2. O&O:
    28 maart 2018
    Je bent lekker bezig,een pluim!!!! En dikke knuffel.