20 maart - Een kort verhaaltje

20 maart 2018 - Msida, Malta

Even een hele korte blog, ik was het vergeten en ben erg moe.

Vanochtend werd ik wakker gemaakt door Roxanne om 08:30. Ik had even opstart problemen want ik ben echt ontzettend moe geweest vandaag. We hebben ontbeten, daarna heb ik gedoucht. We zijn met de bus naar San Gwann gegaan, naar de Lidl om boodschappen te doen voor het avondeten.

We hebben weer voor de hele week eten gehaald, we waren de boodschappentas vergeten, dus we konden het niet echt handig meenemen, ik heb een aantal doosjes gepakt uit de winkel en daar hebben we de boodschappen in gedaan. Ik voelde me niet heel lekker, ik heb al sinds gisteren hoofdpijn en vanochtend werd ik ontzettend brak wakker. Ik had last van mijn hele lichaam en voelde me ook emotioneel.

We zijn onderweg nog uit de bus gestapt omdat we kaartjes op de post moesten doen, het was ondertussen 13:01 om precies te zijn en het bleek dus dat het postkantoor om 13:00 sluit. Dus we moesten een half uur wachten. Na een half uur kwam de bus en zijn we direct naar huis gegaan. We hebben salade gegeten en daarna heb ik een mail gestuurd naar Easy Job Bridge en Ellen van school over mijn matras, ik trok het echt niet meer. Roxanne is ondertussen gaan kijken of er ergens anders een plek was waar de kaarten op de post konden en waar ze een aardappelschilmesje kon kopen.

Ik ben lekker thuis gebleven want ik voelde me niet goed, gelukkig was het avondeten heel makkelijk, eerst nog even naar mijn moeder bellen om te vragen hoelang en daarna kon de preitaart in de oven. Hij was heerlijk! We hebben een presentatie voor school opgenomen, natuurlijk krijg ik dan de slappe lach. Maar daarna hebben we het in een keer opgenomen. Toen zijn we nieuwe buren gaan kijken en nu gaan we lekker slapen, morgen moeten we weer naar stage, we hebben er allebei geen zin in, maar we proberen er morgen weer gewoon tegen aan te gaan.

Welterusten