30 maart - Blue grotto

30 maart 2018 - Msida, Malta

Vandaag hadden we vrij! Het was vandaag lekker weer en we zijn met de bus naar de blue grotto gegaan. Dit is een heel bekend ding in Malta, het is een grot waar je door een bootje doorheen kunt varen. Normaal gesproken is het altijd open 24 uur per dag. Maar omdat het goede vrijdag was, was het gesloten. Maar dat maakte de dag niet minder leuk. Het uitzicht was prachtig! We hebben leuke foto's gemaakt. Het was ongeveer 24 graden.

Ik zal foto's bijvoegen, want ik heb vandaag niet veel te vertellen, we hebben op een terrasje gezeten. Zelfs nog even met onze bikini aan in de zon gelegen. Toen zijn we naar huis gegaan, maar het ging allemaal niet als gepland, dus we hebben er 2 uren over gedaan om thuis te komen. Ik heb nog even met oma Boot gebeld. 's Avonds nog met mama gebeld. Ik heb lekker ontspannen op de bank gelegen. Nu ga ik naar bed.

Hier zijn de foto's, als je op de foto's klikt zie je wat het is.

Eerste aanzichtBlue grottoIjsje

Hoge golven 2Hoge goven 1Machtige golven

WaterBootjesHelder water

MooiGolven en vogelBloemen

Heerlijk in het zonnetjeVan het uitzicht genieten