24 maart - Gezellige dag

24 maart 2018 - Msida, Malta

Vanochtend werden we om ongeveer 10:00 wakker. We hebben ons klaar gemaakt en zijn naar Valletta gegaan. We zijn  naar een aantal winkels gegaan, hebben een dekentje gekocht en tussen de middag frietjes gegeten.

We kwamen bij een winkel een badjas tegen, we vonden hem erg leuk en we wilden graag een badjas omdat het fijn zou zijn tegen de kou. Maar hij was 32 euro, en dat vonden we allebei een beetje te veel voor de periode dat we hem zouden gebruiken.

We hebben tot ongeveer 17:00 rond gelopen, hebben de kaarten op de post gedaan. En zijn toen naar de bus gelopen, toen zei Rox opeens, ik wil denk ik toch de badjas, ik wilde  hem ook dus we zijn terug gegaan en hebben hem toch gekocht. We zijn er allebei heel blij mee, want hij is super zacht en lekker warm.

We zijn terug naar huis gegaan, we waren ongeveer 18:00 thuis. We hebben wraps gegeten met tonijnsalade.

Toen hebben we gezellig spelletjes gedaan met onze Nederlandse huisgenootjes, en zijn daarna uit gegaan met Julia. We zijn naar een Karaoke bar geweest, echt superleuk. Lekker meezingen met Abba en oude nummers. Dat was heel gezellig. We zijn nog naar een club geweest maar daar was het zo druk dat we niet eens konden bewegen dus we zijn naar huis gegaan.

Toen zijn we naar huis gegaan en ben ik lekker gaan slapen, ik heb toch besloten morgen niet naar de kerk te gaan, ik zag er erg tegenop en die kerk is gewoon niet mijn ding. Dus ik heb besloten preken van thuis te luisteren hier.