9 maart - Koffer ingepakt

9 maart 2018 - Scharendijke, Nederland

BobDit is mijn eerste reisverhaal, maar ik ben officieel nog niet op reis, toch wilde ik dit met jullie delen.

Vandaag heb ik voor de laatste keer gekeken wat ik allemaal mee moet nemen naar Malta, mijn koffer was 6 kilo te zwaar dus er moest nog best wat uit. Best lastig vond ik dat. Ik heb dan altijd het idee dat ik dingen thuis laat die ik dan juist heel hard nodig ga hebben daar. Maar goed. Uiteindelijk is het een soort van gelukt. Ik ben uitgekomen op 24 kilo en hoop dat ze het op het vliegveld door de vingers willen zien. Ook mijn handbagage is klaar voor vertrek en de tickets liggen klaar.

Nu begint het echt dichtbij te komen. Nog een weekend en dan is het zover. Ik heb er zin in en vind het ook erg spannend. We zullen zien wat er allemaal gaat gebeuren, ik zal jullie op de hoogte houden.

1. Rhode Boot:
    9 maart 2018
    Lieve Rhode, ja heel spannend hoor. Maar wel een uitdaging. We zullen je missen. Maar deze reisblog houdt ons op de hoogte. Erg leuk. Sterkte bij het afscheid. ❤️❤️
  2. Astrid Boot:
    11 maart 2018
    Lieve Rhode, de laatste avond tijd om naar bed te gaan. Wat vreemd dat dit voorlopig de laatste avond samen op Briepe is. Ik hou van je en ga je enorm missen; xxx mama